سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال در تازه ترین صحبتهای خود کنایه ای را به کارلوس کی روش و انتظاراتش زده است.

کنایه عباس ترابیان به کارلوس کی روش/ مربیان برزیلی زیاده خواه نیستند!

به گزارش قدس آنلاین، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره حضور الینی سیلوا مربی بدنساز برزیلی در ایران، گفت: ما با الینی به توافق ۶ ماهه رسیدیم و این مربی با تمام تیم های ملی همکاری می کند. از طرف دیگر سعی می کنیم با حضور الینی کلاسهای بدنسازی خوبی تشکیل بدهیم و امیدواریم مربیان هم بتوانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند. الینی از مربیان بدنساز شناخته شده دنیاست و باید کمال استفاده را از وی ببریم.

وی تاکید کرد: قرارداد الینی تنظیم شده و تا پایان این هفته آنرا امضا می کند. البته ایشان کارش را شروع کرده است. ما این مربی را روز پنجشنبه هفته گذشته سر تمرین تیم زیر ۲۰ سال بردیم. همانجا الینی را معرفی کردم و وی کارش را رسما شروع کرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: قرار است امروز با حضور الینی و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال جلسه ای را برگزار کنیم تا راجع به برنامه های تدارکاتی تیم ملی صحبت کنیم.

ترابیان با بیان اینکه الینی فعلا در هتل اقامت دارد تا در آینده به یکی از آپارتمان های متعلق به فدراسیون فوتبال منتقل شود، بدون نام بردن از کارلوس کی روش گفت: الینی توقعات زیادی نداشت. برزیلی ها آدم هایی نیستند که سطح توقعشان بالاتر از بضاعت ما باشد. به نظرم ما باید مربیانی به ایران بیاوریم که با امکاناتمان هماهنگ و سازگار باشند و همگام با این امکانات کار کنند. نباید مربیانی بیاوریم که با آنها سر این مسائل به مشکل بخوریم. برزیلی ها امتحان پس داده اند و خوشبختانه مشکل آفرین نبوده اند. حتی «خسوس کاندلاس» سرمربی پیشین تیم ملی که اسپانیایی بود هم با بضاعت ما ساخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.