اهواز - فردا روز مهمی در تاریخ باشگاه استقلال خوزستان خواهد بود. این تیم فردا ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان رقابت های لیگ قهرمانان اسیا را انجام می دهد.

استقلال خوزستان اولین دیدار آسیایی خود را برگزار می‌کند

به گزارش  قدس آنلاین فردا روز مهمی در تاریخ باشگاه استقلال خوزستان خواهد بود. این تیم فردا اولین دیدار تاریخ خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اسیا را انجام می دهد.

استقلال خوزستان که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ برتر همه را غافلگیر کرد حالا می خواهد در آسیا هم ماجراجویی کند.

استقلال خوزستان این فصل در لیگ یک تیم مدعی نشان نداد اما مطمئنا انگیزه آنها برای حضور موفق در آسیا متفاوت خواهد بود.

حریف فردای استقلال خوزستان الفتح عربستان است. این تیم کمتر شناخته شده عربستان به شکل غافلگیرکننده‌ای وارد لیگ قهرمانان آسیا شده است.

این تیم فصل قبل در لیگ عربستان پنجم شد اما محرومیت دو تیم عربستانی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا موجب شد تا این تیم راهی پلی آف شود و از پلی آف خود را به مرحله گروهی برساند.

الفتح در این فصل اصلا وضعیت خوبی در لیگ عربستان ندارد و برای فرار از سقوط می جنگند. این تیم تنها سه برد داشته و در لیگ ۱۴ تیمی عربستان سیزدهم است.

جایگاه الفتح البته نباید استقلال خوزستان را فریب دهد. الفتح چند بازیکن خوب خارجی دارد و نتایج اخیرش بهتر شده است.

استقلال خوزستان میزبان بازی فرداست اما به دلیل مشکلاتی که بین تیم های ایرانی و عربستانی وجود دارد باید در مسقظ عمان به مصاف الفتح برود.

با توجه به حضور دو تیم قدرتمند لخویای قطر و الجزیره امارات در این گروه، استقلال خوزستان اگر می خواهد صعود کند حتما باید برابر تیم نه چندان قوی الفتح تمامی امتیازها را بگیرد.

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان امیدوار است بازیکنانش با فراموشی مشکلات مالی حضوری قدرتمند در آسیا داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.