۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 505491

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار گفت: نرخ میوه، سبزی و صیفی در یک هفته گذشته به دلیل بارش شش روزه باران و توقف ورود این محصولات از جنوب کشور افزایش کاذبی یافته است اما از روز سه شنبه دوباره به نرخ قبلی خود بر می‌گردند.

ارزانی میوه در راه است!

به گزارش «قدس آنلاین»،  حسین مهاجراندر پاسخ به این سؤال که چرا قیمت میوه و صیفی دریک هفته اخیر در  بازار افزایش‌یافته است اظهار کرد: تا روز سه شنبه باید صبر کرد تا قیمت میوه‌ها دوباره روال عادی خود را پیدا کند و باید اذعان داشت که قیمت میوه اکنون به‌صورت کاذبی گران شده است.

وی افزود: به مدت ۶ روز در خوزستان و هرمزگان و بلوچستان که محل تأمین محصولات زمستانه کدو، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه، لوبیا سبز، کاهو و سبزیجات و نارنگی و پرتقال است باران آمده و کشاورزان و باغداران برای چیدن محصول به مشکل خورده بودند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار ادامه داد: باغداران و کشاورزان از امروز و با توجه به شرایط مناسب جوی دوباره شروع به چیدن محصولات خود کرده اند و باعرضه آنها به بازار از روز سه شنبه وضعیت عرضه میوه و سبزی عادی می شود.

وی تصریح کرد: نرخ محصولاتی که به‌صورت روزانه خرید می‌شود با این توقف واردات از جنوب کشور در سطح خرده فروشی افزایش‌ بیشتری یافته است.

مهاجران گفت: برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی از اعلام نرخ عرضه انواع میوه در میادین مرکزی میوه و تره بار خودداری می‌شود، اما نرخ هر کیلوگرم موز نسبت به هفته گذشته  ۵۰۰ تومان ارزان شده و نرخ سیب و پرتقال شمال افزایشی نداشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.