اصفهان- رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: سال آینده ۶۵ میلیون ایرانی بالای ۱۵ سال در راستای توجه و افزایش خدمات الکترونیک صاحب کارت هوشمند ملی می ‌شوند.

سال آینده ۶۵ میلیون ایرانی صاحب کارت هوشمند ملی می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید درخشان نیا ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان اظهارکرد: کارت هوشمند ملی با ارائه سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می کند تا بتوان از این کارت بعنوان یک ابزار چند کاره استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کارت علاوه بر داشتن امنیت بالا، ظرفیت تجمیع تمام کارت های اعتباری بانکی، کارت های صادر شده از سوی نیروی انتظامی، کارت کارمندی، کارت دانشجویی و سایر کارت های شناسایی دیگر را دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور تاکید کرد: تلاش و راهبرد سازمان این است که کارت هوشمند ملی را با پست درب خانه ها تحویل دهیم که اقدامات نرم افزاری این طرح در حال انجام می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۳۰ اداره و ارگان از محاکم دادگستری گرفته تا بیمه‌ ها و حتی آستان قدس رضوی به پایگاه اطلاعات جمعیتی ثبت احوال متصل هستند و از این پایگاه استفاده می‌ کنند، گفت: سازمان ثبت ‌احوال کشور بیش از شش میلیون داده در ثانیه در اختیار این ادارات و ارگان ‌ها قرار می دهد.

درخشان نیا تاکید کرد: ثبت احوال سازمانی خدمت محور است که به ۱۰۰ درصد مردم خدمت رسانی می کند، بنابراین بهترین فرصت برای ما فراهم شده تا از این رحمت الهی استفاده و به مردم خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است بنابراین باید در اوج کار و احترام به مردم خدمت رسانی کنیم.

به گزارش قدس آنلاین در این مراسم حسین غفرانی به عنوان مدیر کل جدید ثبت احوال استان اصفهان معرفی و از خدمات ارزنده تورج حاجی رحیمیان تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.