سخنگوی وزارت خارجه گفت: کسانیکه در سودای خام بازگشت به امپراطوری‌اند و با حمایت از گروه‌های تروریستی موجب خونریزی و افزایش تنش و بی‌ثباتی در منطقه می‌شوند، نمی‌توانند با فرافکنی از زیربار مسئولیت چنین اقداماتی شانه خالی کنند.

حامیان تروریست‌ها در منطقه نمی‌توانند با فرافکنی از زیربار مسئولیت اقدامات خود شانه خالی کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان غیرسازنده وزیر امور خارجه ترکیه در کنفرانس امنیتی مونیخ، اظهار داشت: کسانی که در سودای خام بازگشت به امپراطوری‌اند و به اقدامات مداخله‌گرایانه، غیرقانونی و غیرمشروع و حمایت از گروه‌های تروریستی دست زده و موجب خونریزی و افزایش تنش و بی‌ثباتی در منطقه می‌شوند، نمی‌توانند با فرافکنی از زیربار مسئولیت چنین اقداماتی شانه خالی کنند. 

وی افزود: آنها باید بدانند که بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه مقصری جز آنها و برخی دیگر از کشورهای متوهم ندارد و لذا نباید و نمی‌توانند با اتهام زدن به دیگران از گرداب خودساخته رهایی یابند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران همواره مبتی بر حفظ ثبات و امنیت تمام کشورها و همسایگان قرار داشته و دارد، نقش و سیاستی که مورد اذعان بسیاری از دولت‌ها و ملت‌های منصف در منطقه و جهان قرار گرفته و با استقبال آنان مواجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.