۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 505578

عامل سرقت‌های خیابانی در مشهد که از ۴۵ سال قبل به راه خلاف رفته است دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق ۵۶ ساله با۴۵ سال سابقه دزدی

قدس آنلاین - سرهنگ «محمد بوستانی» فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: از حدود دو ماه قبل گزارش سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و تحقیقات پلیسی با توجه به سرنخ‌های به دست آمده نشان می‌داد یکی از عاملان این سرقت‌ها، مردی میانسال است.

سرهنگ «محمد بوستانی» افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری ۱۲ امام رضا(ع) مشهد در این عملیات، با انجام چهره زنی متهم و در دست داشتن مشخصات ظاهری عامل اصلی سرقت‌ها، فردی را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند.

وی گفت: مأموران کلانتری ۱۲ پس از دقایقی، این فرد را در حالی که قصد سرقت وسایل داخل خودروی سواری داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: متهم ۵۶ ساله در برابر شواهد و ادله موجود به ارتکاب چندین فقره سرقت از دو ماه قبل اعتراف کرد و تحقیقات از او برای کشف اقدام‌های مجرمانه‌اش در مشهد و دیگر شهرها و استان‌های کشور ادامه دارد.

سرقت از کودکی تا میانسالی

متهم ۵۶ ساله اهل تهران است. او در بازجویی‌های اولیه پرونده گفت: از دوران کودکی، پدر و مادرم مرا رها ساختند و دیگر هیچ خبری از آنها ندارم. من ده یا یازده ساله بودم که دست به سرقت زدم و این کار چندین و چند بار برایم تکرار شد تا جایی که برایم به شکل عادت درآمد. هر بار مرا به کانون اصلاح و تربیت می‌بردند. نمی‌دانم چند بار سرقت کرده‌ام. اما این کار خلاف از کودکی تا میانسالی مرا خسته کرده و این قدر دست به سرقت زده‌ام هنوز هم همان بدبخت و فلک زده‌ای هستم که روز اول بوده‌ام.

مرد میانسال افزود: تا جایی که به یاد می‌آورم فقط ۱۰ فقره سابقه کیفری در مشهد داشته‌ام و آخرین بار، دو ماه قبل از زندان مشهد آزاد شدم، اما بلافاصله سرقت‌هایم را شروع کردم. فقط می‌توانم بگویم کار خلاف آخر و عاقبتی ندارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.