رئیس‌جمهور بر پیشگیری از وقوع قطع آب و برق و مضاعف کردن تلاش ­ها بویژه در استان خوزستان توصیه کرد.

توصیه روحانی برای پیشگیری از قطع آب و برق در استان خوزستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهوری از رئیس‌، هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که "با اعتماد مجدد به وزیر راه و شهرسازی استمرار خدمات ارزنده‌ای را که در این وزارت انجام شده است، فراهم نمودند"، تشکر کرد و اعضای دولت را به تقویت ارتباط و تعامل گسترده تر با نمایندگان ملت توصیه نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی افزود: استیضاح، حق قانونی مجلس است و امیدوارم حاصل این استیضاح هماهنگی بیشتر بین دو قوه و سرعت افزون­ تر در اجرای سیاست­ های وزارت راه و شهرسازی برای خدمت به مردم باشد.

روحانی راه پیشرفت و تعالی کشور را در همدلی، هماهنگی و اتحاد نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد که این اتحاد عامل مهمی در شکست افراطی ­گری است.

رییس­ جمهوری اعتماد مجلس شورای اسلامی را نقطه روشن شرایط سیاسی کشور و نشانه ­ای از عملکرد همدلانه مجلس و تعامل نزدیک­تر دولت و مجلس برشمرد و بر ضرورت تقویت این همبستگی تأکید کرد.

روحانی همچنین از تلاش­ های وزیر نیرو و همکاران ایشان در ترمیم مشکلات ناشی از بارندگی­ های اخیر در حوزه آب و برق تشکر کرد و بر پیشگیری از وقوع قطع آب و برق و مضاعف کردن تلاش ­ها بویژه در استان خوزستان توصیه نمود.

در ادامه جلسه، هیات وزیران با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر صدور مجوز امضای موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی«نوردوز – مغری» موافقت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.