اصفهان- دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اصفهان از راه اندازی پیست موتورسواری نقش جهان تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: با راه اندازی این پیست، موتورسیکلت سوارانی که به صورت غیر قانونی در سطح شهر حرکات نمایشی انجام می دهند، به پیست نقش جهان سوق داده می شوند.

پیست موتور سواری ورزشگاه نقش جهان تا ۲ ماه آینده راه اندازی می شود

حسین تنهایی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: موتورسواران بدون هیچ گونه حفاظ و ابزار ایمنی در خیابان ها حرکات نمایشی انجام می دهند و بیشتر برای خودشان و دیگر افراد حادثه آفرین می آفرینند.
وی اظهارکرد: با تشویق این افراد به استفاده از پیست، فضای امنی برای آنها فراهم می شود که علاوه بر تخلیه انرژی، با وجود تجهیزات ایمن و کارشناسان این هیات از بروز هر حادثه ای پیشگیری به عمل آید.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اصفهان از رایزنی و مشارکت شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیست موتورسواری نقش جهان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار مورد بهره برداری قرار می گیرد که چند کمیته ویژه و تخصصی در زمینه موتورسواری و اتومبیل رانی برای آن تعریف شده و در کنار آن، محوطه ای به عنوان شهرک آموزشی برای آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان تخصیص داده شده است.

وی از طرح اهدای حدود ۱۰ هزار کلاه ایمنی استاندارد به مردم با همکاری شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: بعد از اجرای این طرح، استفاده نکردن از کلاه ایمنی توسط موتورسواران با جریمه و ضبط وسیله نقیله آنها برابر خواهد بود.
تنهایی مهمترین هدف هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اصفهان را به حداقل و صفر رساندن حادثه ها و جلب اعتماد مردم خواند و ادامه داد: بدون حمایت ارگان هایی همچون راهنمایی و رانندگی تحقق این مهم بسیار سخت و یا حتی غیرممکن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.