مشهد- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه سپاه پاسداران ۲۲ کیلومتر پروژه تونلی در دست اقدام دارد، گفت: یکی از این پروژه مربوط به خط ۲ قطار شهری مشهد بود که امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.

۲۲ کیلومتر پروژه تونلی در دست سپاه پاسداران است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی صبح دوشنبه در آئین بهره‌برداری از فاز نخست خط دوم قطار شهری مشهد با اشاره به اینکه در سال جاری سپاه پاسداران ۵۶ کیلومتر پروژه های تونلی در حوزه مترو و آب داشته است، خاطرنشان کرد: ۲۲ کیلومتر از این پروژه ها مربوط به خط مترو بوده که یکی از آن ها مربوط به قطار شهری مشهد است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: پروژه خط دو قطار شهری مشهد در مدت ۳۳ ماه که پیشرفت ۱۴ درصدی داشت به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی در دستور کار سپاه پاسداران است، افزود: سپاه پاسداران در سال جاری براساس اولویت بندی های خود ۶۵ پروژه در حوزه های عمرانی، صنعتی و نفتی را احصاء کرد که این پروژه ها از ۵۵ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

سرتیپ عبداللهی میزان اعتبار پروژه های در دست اقدام سپاه را ۱۲۴ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه ها باید در مدت دو سال به بهره برداری می رسید.

وی اشاره ای به ۱۰ پروژه نفتی در دست سپاه داشت و بیان کرد: در حوزه عمرانی از ۵۵ پروژه تاکنون ۴۹ پروژه به بهره برداری رسیده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: در این سال بر همه مردم و مسئولان تکلیف بود تا به دستور مقام معظم رهبری لبیک گوییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.