بجنورد- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی از اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشورهای آلمان و فرانسه خبر داد.

هیئت تجاری و بازاریابی به کشورهای آلمان و فرانسه اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمد صمدی اظهار کرد: سفر این هیات ۳۸ نفره متشکل از تجار و بازرگانان در بخش های مختلف صنعت، تجارت، کشاورزی، گردشگری و موادغذایی و شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی در حوزه های اقتصادی به مدت یک هفته است.

وی با بیان اینکه این هیئت سوم اسفند ماه سال جاری اعزام می شوند، افزود: هدف از اعزام این هیات مطالعه بازار و امکان سنجی به منظور توسعه صادرات غیرنفتی و مبادلات تجاری فی مابین با این دو کشور اروپایی است.

وی اظهار کرد: هیات تجاری خراسان شمالی در سفر به کشور آلمان و فرانسه ظرفیت های استان در زمینه های مختلف از جمله صادرات غیرنفتی را معرفی و برای سرمایه گذاری خارجی در این استان هم تلاش خواهند کرد.

وی افزود: بسته های تبلیغاتی و توانمندی این استان هم به عنوان نمونه در آن دو کشور ارائه می شود تا منجر به قراردادها و تفاهم نامه هایی تجاری و بازرگانی شود. صمدی اظهار کرد: در خصوص کالاهایی که می توان از آنان خریداری کرد و کالاها و خدمات سرمایه گذاری که از آنان دریافت می شود مذاکره خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی به برجام هم اشاره و تصریح کرد: هم اکنون یک از اهداف مسئولان استان توسعه تجاری بین کشورهای اروپایی در پسا برجام است.

وی یکی از ظرفیت های این استان را معرفی صنایع دستی به کشورهای اروپایی در زمینه های گوناگون دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.