بجنورد- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از تشکیل ۴۰ پرونده تخلف در آرایشگاه های زنانه استان خبر داد.

۴۰ پرونده تخلفات آرایشگاه های زنانه در خراسان شمالی تشکیل شد

سید جواد سیدالموسوی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به اجرای طرح نظارت بر آرایشگاههای زنانه در استان گفت: آرایشگاه‌های زنانه از جمله اماکنی هستند که خدمات رسانی به مردم و مراجعه کنندگان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد در همین راستا این طرح طی ۳ ماه در استان اجرا شد که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی در آرایشگاه های زنانه با سه رویکرد اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: میزان نرخ خدمات آرایشگران به مشتریان و محیط آرایشگاه به لحاظ سلامت در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در نتایج به دست آمده از انجام این طرح تخلف در حوزه خدماتی ، قیمت و مسائل بهداشتی بیشتر مشاهده شده که در همین راستا ۴۰ پرونده تخلف تشکیل شد که درشعب تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

سیدالموسوی افزود: متاسفانه شاهد استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیربهداشتی، غیرمرغوب و قاچاق در آرایشگاه ها هستیم که این امر می تواند سلامت مصرف کننده را با خطر جدی روبه رو کند.

وی تصریح کرد: برخی از رنگ ها که در اقدامات آرایشی استفاده می شود مضر سلامت انسان بوده و تهدیدی برای سلامت مصرف کننده به شمار می آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی به اقدامات نامتعارف در آرایشگاه های زنانه اشاره کرد و گفت: جلوگیری و برخورد با اقدامات ضد فرهنگ و ارزش های اسلامی در آرایشگاه ها، از دیگر برنامه هایی است که در این طرح دنبال می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.