حجت الاسلام والمسلمین مختاری از برگزاری نکوداشت مرحوم آیت الله واعظ زاده در ۱۸ اسفند ماه از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی خبر داد.

نکوداشت آیت الله واعظ زاده ۱۸ اسفند برگزار می شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی عصر یکشنبه در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی با نظر رهبر معظم انقلاب تأسیس شده است.

وی افزود: بنیانگذار این دانشگاه بعد از پیشنهاد رهبر معظم انقلاب آیت الله واعظ زاده بود، خوشبختانه دانشگاه مذاهب در عرصه بین الملل فعالیت های خوبی داشته و خواهد داشت، این دانشگاه از اساتید خوب و برجسته ای برخوردار است.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان این که اساتید اهل سنت و شیعه در کنار هم در کلاس های گوناگون تدریس دارند، اظهار داشت: دانشجویان از مذاهب گوناگون هستند و فقه شافعی، حنفی و امامیه تدریس می شود موفقیت های خوبی در این زمینه داشتیم.

وی از برگزاری نکوداشت مرحوم آیت الله واعظ زاده از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی خبر داد و ابراز داشت: این برنامه در ۱۸ اسفند ماه برگزار می شود، رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود برای این عالم وارسته فرمودند که ایشان شخصیتی جامع الاطراف بود.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری با بیان این که آیت الله واعظ زاده در علوم گوناگونی تبحر داشت، ادامه داد: ایشان در فقه، کلام، فلسفه، تاریخ و رجال سررشته داشت و جامع بین منقول و معقول بود، دانشگاه مذاهب این نکوداشت را برگزار خواهد کرد.

وی عنوان کرد: این مراسم نکوداشت با حضور شخصیت ها و علمای قم و تهران و همچنین اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری رسا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.