قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین با حضور ۳۱۴ ناشر کشوری واستانی خبر داد.

بزرگترین نمایشگاه سراسری کتاب در قزوین برگزار می شود

اکبر اسکندری نژاد روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین از سوم تا هفتم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی قزوین برگزار می‌ شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از سوم اسفند ماه با حضور رسمی سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در محل نمایشگاه گشایش خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: در یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین، ۳۱۴ ناشر کشوری واستانی با ٤٧ هزار عنوان کتاب حضور دارند و علاقمندان می ‌توانند هر روز از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ٢١ از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی کتاب، شب شعر، جشن امضای کتاب، رونمایی و نقد کتاب در نظر گرفته شده که بر اساس برنامه ای که در نمایشگاه اعلام می شود، از ساعت ١٦ تا ٢٠ با حضور چهره‌ های شناخته شده حوزه فرهنگ برگزار می شود.

اسکندرنژاد تصریح کرد: همچنین برنامه های متنوعی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش برای آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخوانی در نوبت صبح در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی قزوین یاد آورشد:با اختصاص یک غرفه بنام خانه مطبوعات استان قزوین به منظورحضورچشم گیرفعالان رسانه ای اختصاص یافته است ، نشریات وخبرگزاریها درصورت نیازبه مصاحبه ویا تبلیغات ازاین جایگاه استفاده خواهند نمود.

وی خاطرنشان کرد: یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین با ٣٠ درصد تخفیف آثار خود را ارائه می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.