گرگان- رئیس ستاد بازسازی عتباد عالیات گنبدکاووس گفت: در دهه اول فاطمیه(س) مردم گنبدکاووس بیش از ۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی و بیش از ۱۰ میلیون ریال نذورات نقدی برای توسعه حرم حضرت زینب(س) اهدا کرده اند.

گنبدی ها ۶۳ میلیون ریال برای بازسازی حرم حضرت زینب(س) اهدا کردند

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی خالقی ظهر دوشنبه از ضمن تقدیر از کمک های مردمی در این شهرستان اظهار کرد: در ایام فاطمیه بیش از ۶۳ میلیون ریال توسط مردم گنبدکاووس جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه مردم گنبد کاووس همواره در کمک و اهدای نذورات و هدایا برای ساخت و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) در کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اشتیاق داشته اند، ادامه داد: این کمک ها در دهه اول فاطمیه و آیین های سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در مساجد و محافل گنبدکاووس صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس ادامه داد: مردم این شهرستان مبلغ ۵۳ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال به صورت نذورات نقدی و معادل ۱۰ میلیون و ۱۱۸ هزار ریال نذورات غیرنقدی مانند طلا، نقره و مس برای ساخت و توسعه حرم مطهر حضرت زینب(س) و سایر اعتاب مقدسه اهدا کردند.

وی به برگزاری مراسم هایی جهت استقبال از درب مطلای حرم امامین جوادین(ع) اشاره کرد و گفت: دوازدهم اسفند در محل امامزاده یحیی بن زید(ع) مراسم استقبال صورت خواهد گرفت و پس از آن در شهرک بهارستان مجتمع مسکونی سپاه در جوار منازل شهیدان مدافع حرم گنبدکاووس شهید تولی و شهید سنجه ولی و با حضور خانواده شهید صفر پور مراسمی برگزار خواهد شد.

رمضانعلی خالقی همچنین از مراسمی ویژه در دهستان قوینلی و روستاهای همجوار آن در ۱۳ اسفند و همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

گفتنی است ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان گنبدکاووس با حضور افتخاری چند تن از بازنشستگان، فرهنگیان، بسیجیان و اقشار مختلف جامعه تشکیل شده است و در مسیر خدمت به توسعه و ساخت اعتاب مقدسه و جمع آوری نذورات و هدایای مردمی گام برمی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.