بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر خدمات متفاوت در نوروز سال ۹۶ تاکید کرد و گفت: خدمات کمیته های ستاد نیز می باید متمایز از سالهای گذشته باشد.

خدمات کمیته های ستاد متمایز از سالهای گذشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین علی نیا صبح دوشنبه در دومین جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر استان، ضرورت برنامه ریزی دقیق و منسجم کمیته های یازده گانه ستاد اجرایی را در جهت بهبود ارایه خدمات به زائران و مسافران نوروزی خراسان شمالی مهم قلمداد کرد.

محمد سویدانلوئی مدیر کل میراث فرهنگی خراسان شمالی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز با تقدیر از تلاش و فعالیتهای صورت گرفته ستاد اجرایی سفر امسال را از هر جهت آماده تر از سالهای گذشته دانسته و بر ضرورت تداوم برنامه ریزیها تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه با توجه به گزارش معاونتهای ستاد و برنامه های پیشنهادی حضور یک دستگاه بالگرد امدادی در استان توسط جمعیت هلال احمر، نظارت بر تنظیم بازار شب عید، برنامه ریزی توزیع اقلام تبلیغاتی در مدارس اسکان آموزش و پرورش، ساماندهی طرح خانه مسافر، ساماندهی واحد های پذیرائی بین راهی در چمن بید و بهسازی ورودی استان در این منطقه و دو طرح پیشنهادی جشنواره فرهنگی و تولید برنامه تلویزیونی از اهم مباحث طرح شده در جلسه مزبور بود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.