دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس در ایران شرایط سختی داشتند و حتی برای گرسنه نماندن مجبور بودند بعضی از روزها از هتل محل اقامت تیم غذا به خانه ببرند!

اوکراینی های پرسپولیس از هتل به خانه غذا می بردند تا گرسنه نمانند!

به گزارش قدس آنلاین، پریمف و پلی‌یانسکی ضعیف‌ترین خارجی‌هایی بودند که به لیگ برتر و باشگاه سرشناس پرسپولیس آمدند اما از بس به لحاظ بدنی و فنی ضعیف بودند، برانکو آنها را کنار گذاشت. این دو بازیکن که راهی برای بازگشت ندارند، آپارتمان‌های خود واقع در بلوار شهید کاشانی را به باشگاه پس دادند تا آماده رفتن شوند.

در همین حال یکی از دوستان این دو بازیکن که با آنها رابطه صمیمانه‌ای داشت، حرف‌هایی به ما زد که جالب به نظر می‌رسید. او گفت: «این دو بازیکن روزهای تلخی را در ایران سپری کردند. واقعاً دلم برای آنها سوخت. با این که مهمان ما بودند اما هیچکس در پرسپولیس و تهران آنها را تحویل نمی‌گرفت. پریمف و پلی‌یانسکی اینجا کاملاً تنها بودند. خیلی از روزها مجبور می‌شدند بیرون از آپارتمان با یک ساندویچ خودشان را سیر کنند. خودم بارها دیدم از هتل و بعد از بازی‌های تیم‌شان چند بسته غذا با خودشان به خانه می‌آوردند که گرسنه نمانند. به من می‌گفتند پول زیادی هم نگرفته‌اند. آنها با قرارداد سنگینی به پرسپولیس آمدند و به همین خاطر تحت فشار بودند اما این موضوع که تقصیر آنها نیست. باشگاه رفته با مسئولان یک آژانس و مدیر برنامه‌های این بازیکنان قرارداد بسته و اینها گناهی نداشتند اما نه در داخل تیم،کسی آنها را تحویل می‌گرفت و نه در شهر.»

اگر این مسائل درست باشد، باید کمی هم به اوکراینی‌ها حق داد زیرا به خاطر سود دیگران روزهای تلخی را در فوتبال ایران سپری کردند. هر چند فوتبالیست‌های خوبی هم نبودند و شاید اشتباهی وارد این رشته ورزشی شده بودند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.