اصفهان- استاندار اصفهان گفت: مجریان انتخابات حق حضور در جلسات حزبی و سیاسی را ندارند و با توجه به تأکید وزیر کشور مجریان انتخابات در جلساتی که شائبه‌ سیاسی بودن و انتخاباتی دارد نباید شرکت داشته باشند.

مجریان انتخابات حق حضور در جلسات‌ سیاسی و انتخاباتی را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، رسول زرگرپور در گردهمایی فرمانداران استان اصفهان اظهار داشت: ما خواهان انتخاباتی هستیم که مجریان آن امانت‌دار و صادق باشند و انتخابات باید با امنیت کامل و باشکوه و ابهت برگزار شود و در انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی نیز باید اصل اعتدال رعایت شود.

وی از تلاش‌های ۱۱ ماهه فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان که علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات تلاش کردند استانی آرام و با امنیت و آرامش داشته باشیم و بستر برای فعالیت‌های عمرانی و حل مشکلات و مسائل شهرها، روستاها و مردم فراهم گردد، تقدیر کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در طول چند ماه آینده شرایط سخت‌تر و ویژه‌تر خواهد شد، گفت: انتخابات پیش رو انتخابات مهم و سرنوشت سازی خواهد بود که سرنوشت چهار سال مدیریت کشور، مدیریت شهری و دهیاری‌ها را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به انتخابات برخی از شوراها و شهرداری‌ها طرح‌هایی بدون کارشناسی و تأمین اعتبار کلنگ زنی می‌کنند، گفت: نباید با هزینه‌ شهرداری‌ها تبلیغات رسانه‌ای و مطبوعاتی با اهداف انتخاباتی صورت گیرد.

استاندار اصفهان افزود: ما خواهان انتخاباتی هستیم که مجریان آن امانت‌دار و صادق باشند و انتخابات باید با امنیت کامل و باشکوه و ابهت برگزار شود و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری حق‌الناس به‌طور کامل رعایت شود.

وی تأکید کرد: مجریان انتخابات باید همانند انتخابات قبل، با امانت‌داری و بی‌طرفی کامل انتخابات را برگزار کنند.

زرگرپور اضافه کرد: مجریان انتخابات حق حضور در جلسات حزبی و سیاسی ندارند و با توجه به تأکید وزیر کشور مجریان انتخابات در جلساتی که شائبه‌ سیاسی بودن و انتخاباتی دارد نباید شرکت داشته باشند.

وی افزود: هیئت‌های نظارت جایگاه مهمی دارند و باید همکاری با آن‌ها به شکل مطلوب و با هماهنگی کامل صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.