اهواز- استاندار خوزستان طی احکام جداگانه ای فرماندار جدید اندیمشک و سرپرست فرمانداری های هندیجان، امیدیه و شادگان را صادر کرد.

تغییرات در استانداری خوزستان/ استاندار تعدادی از فرمانداران را جابه جا کرد

به گزارش قدس آنلاین، با فروکش کردن موج ناآرام گردو غبار و باران در خوزستان استاندار این استان دست به کار شده و برخی از مسئولان استان را تغییر داده است.

غلامرضا شریعتی طی حکمی که صبح امروز از سوی روابط عمومی استانداری خوزستان منتشر شده، کرم صرفه جو را به عنوان فرماندار اندیمشک منصوب کرده و امیر حمزه بزرگی نیا را هم در سمت معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان قرار داده است.

براساس احکام جداگانه ای که استاندار خوزستان صادر کرده، کوروش مودت به عنوان سرپرست فرمانداری هندیجان منصوب شده و سیدمهران رفیعی هم در جایگاه سرپرستی فرمانداری امیدیه تکیه زد و احمد جعفری نسب هم باید در شادگان بر صندلی سرپرستی فرمانداری این شهرستان بنشیند.

استاندار خوزستان مدیرکل امنیتی را هم تغییر داد و جهانبخش قلاوند را که پیش از این در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اندیمشک کاندید شده بود، در این سمت قرار داد.

گفتنی است برخی منابع محلی از احتمال انتصاب شهاب صدیقی، فرماندار سابق امیدیه در سمت مدیریت کل امور شهری استانداری خوزستان خبر می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.