قزوین- نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشورهای اسلامی علاوه بر توجه به عمران و آبادانی، در حوزه محتوایی و ارسال اندیشه های دینی وظیفه مهمی بر عهده دارند.

مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات به ارسال اندیشه های دینی توجه کنند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالکریم عابدینی ظهر دوشنبه در مراسم معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین که مسعود شوشتری، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور هم در آن حضور داشت اظهار کرد: حضرت ابراهیم(ع) وقتی خانه خدا را ساخت، از خداوند خواست که هم امنیت را در آن برقرار سازد و هم ابزار زندگی و رزق را در اختیار مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه درخواست حضرت ابراهیم(ع) از خداوند نشان دهنده اهمیت امنیت است، افزود: این سطح از امنیت در ایران اسلامی به برکت وجود ولایت است.

نماینده ولی فقیه در قزوین به نقش اثرگذار جمهوری اسلامی در ارتقاء امنیت کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: شرایط ناامن برخی از کشورهای منطقه به برکت جمهوری اسلامی و نعمت ولایت، تغییر کرده و شاهدیم که هر روز امنیت در آن کشورها ارتقا می‌یابد.

وی بر ضرورت فعالیت های زیرساختی و مهم در عتبات عالیات تأکید کرد و گفت: مسئولان عتبات عالیات علاوه بر فعالیت در حوزه سخت افزاری که مربوط به عمران و آبادانی است، در حوزه نرم افزاری و محتوایی نیز رسالت مهمی را بر عهده دارند و نباید از آن غافل شوند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه ترویج و تبیین آرمان های انقلاب، شهدا، نهضت مقاومت اسلامی و صدور انقلاب از رسالت های مهم محتوایی مسئولان عتبات عالیات است، گفت: ساخت و سازها باید با نگاه جامع صورت گیرد و با اهداف، چشم اندازها متناسب باشد تا بتوانیم اندیشه های دینی را صادر کنیم.

وی بیان کرد: تمام افرادی که با نام جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها فعالیت می کنند، سفیر نظام محسوب می شوند و رسالت مهم آن ها تبیین جایگاه ولایت امنیت بخش در کشورهای اسلامی است.

در این مراسم حامد کبودوند به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین منصوب و از خدمات سهرابعلی احمدی رئیس قبلی این ستاد تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.