قزوین - فریدون همتی بعدازظهردوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین دراستانداری اظهارداشت: استفاده از ظرفیت و توان شرکت های دانش بنیان به تحول در اقتصاد استان کمک می کند.

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،استاندار قزوین اضافه کرد:باید سازوکاری بیاندیشیم تا یافته های علمی پژوهشگران در شرکت های دانش بنیان با کم ترین سرعت و زمان عملیاتی شده و وارد بخش های تولیدی از جمله کشاورزی شود.
همتی ادامه داد:باید در حوزه مرکز تحقیقات کشاورزی شاهد اتخاذ تصمیم ها و راهکارهایی باشیم که همه فعالیت های پژوهشی انجام شده به کشاورزان معرفی شوند تا یافته های علمی این بخش در عمل نیز مورد استفاده قرار بگیرند.
استاندار قزوین گفت: کشاورزی استان را باید از روش های سنتی خارج کرده و با سرعت بیشتری به سمت دانش بنیان شدن پیش ببریم.
وی با تاکید بر اینکه جایگاه قزوین باید به در حوزه تولید پایه های گیاهی و نهال های مادر به صورت دانش بنیان در رتبه نخست کشور قرار بگیرد،اظهار کرد: برهمین اساس سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های استان باید در تقویت شرکت های دانش بنیان و ورود بیشتر آنها به حوزه کشاورزی تلاش کنند.
استاندار قزوین با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در راستای استقلال کشور به فعالیت می پردازند، اضافه کرد: همه مدیران مربوطه وظیفه دارند تا برای حل مسائل و مشکلات این شرکت ها به طور جدی تلاش کنند.
همتی در پایان اظهار کرد: در نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی باید حل مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان مورد توجه قرار بگیرد و ارائه تسهیلات مورد نیاز به آنها پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.