یزد- مجتبی سهیلی گفت: دغدغه اصلی ایستگاه‌های هواشناسی ، پرداخت به موقع حقوق متصدیان و مسئله بیمه آنهاست.

دغدغه‌ اصلی ایستگاه‌های هواشناسی مشکل حقوق و بیمه متصدیان است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای، پنجمین گردهمایی متصدیان ایستگاه‌های آب و هواشناسی شرکت آب منطقه‌ای یزد برگزار شد.

رییس گروه مطالعات آب‌های سطحی شرکت مدیریت منابع آب ایران  اظهار داشت: دو هزار و ۷۰۰ نفر به عنوان متصدی به جمع‌آوری اطلاعات از ایستگاه‌های آب و هواشناسی در شرکت‌های آب منطقه‌ای کشور می‌پردازند که اطلاعات سه هزار و ۴۰۰  ایستگاه را پایش می‌کنند و ما به کمک متصدیان از آمار اساسی و لحظه به لحظه در بخش آب کشور اطلاع می‌یابیم.

سهیلی گفت: دغدغه اصلی ما، پرداخت به موقع حقوق متصدیان و مسئله بیمه آنهاست که امیدواریم با تمهیداتی این دغدغه‌ها از بین برود و ما تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار می‌بندیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد بااشاره به اهمیت آماردر مطالعات پایه منابع آب اظهار داشت: اگر از ابتدا داده هایی که متصدیان ارائه می دهند بادقت همراه نباشد سلسله مراتب کاری درمطالعات هواشناسی، مطالعات هیدرولوژی وکلیه امور  به طور کامل انجام نمی شود.

محمدمهدی جوادیان زاده گفت: علم هیدرولوژی یک علم غیر دقیق است واحتمال خطا درآن وجود دارد که بخشی  از این خطا مربوط به متصدیان می باشد، خوشبختانه متصدیان دراستان یزد ازتعهد و دقت بالائی برخوردار هستند.

وی افزود:  کارمتصدیان بسیار مهم است چراکه آمارتولیدشده توسط آنها دربخش آماربرداری مورد استفاده قرارگرفته ودرآینده به آن مراجعه می شود و اثرآن تاسالیان سال باقی می ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.