دو سارق نقابدار که با تهدید چاقو و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان مشهدی مرتکب سرقت‌های خشن و زورگیری‌های شبانه می‌شدند، به دام افتادند.

نقاب از چهره سارقان خشن حاشیه شهر مشهد افتاد

قدس آنلاین - گزارش خبرنگار ما به نقل از فرمانده انتظامی مشهد حاکی است این سارقان چند ساعت پس از دزدیدن یک خودروی پراید، زمانی که وارد منزلی در محدوده شهرک شهید رجایی شده بودند، در محاصره مأموران کلانتری ۲۷ گرفتار شدند.

سرهنگ محمد بوستانی گفت: متهمان اما با مشاهده مأموران پلیس اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی در جریان تعقیب و گریز پلیسی سرانجام خودروی پراید آن‌ها متوقف و هر دو متهم توسط پلیس دستگیر شدند.

در بازرسی اولیه از متهمان ۲۰۰ عدد کلید که برای بازکردن قفل در منازل شهروندان مورد استفاده سارقان بود، به همراه دو قبضه چاقو کشف شد و متهمان در بازجویی‌های اولیه اعتراف کردند سرقت‌های شبانه خود را از ساعت ۲ تا ۴ بامداد انجام می‌داده‌اند و خودروی پراید را نیز سه ساعت قبل از دستگیری دزدیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات مأموران کلانتری ۲۷ شهید رجایی همچنین مشخص شد که این دو متهم با تهدید قمه و چاقو و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در محدوده شهرک شهید رجایی و مناطق حاشیه‌ای مشهد از مردم زورگیری کرده و یا به منازل مسکونی نیز دستبرد می زده‌اند.

در همین حال تحقیقات بیشتر برای کشف سایر جرایم سرقت‌های احتمالی این متهمان ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.