۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 505950

بسته خبری روزانه ی "قدس" با گزیده های کوتاه خواندنی، خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست در ایران و جهان، پیش روی شماست.

رصدخانه/ سفر به ایران از لج ترامپ 

قدس آنلاین:

سفر به ایران از لج ترامپ 

تسنیم/ رئیس جامعه تورگردانان کشور می گوید: در واکنش به تصمیم های ترامپ، درخواست آمریکایی‌ها برای سفر به ایران دوبرابر شده است.

کلاهبرداری با وصیت‌نامه آیت الله

مهر/ فرماندار زاهدان از بازداشت چند سودجو خبر داد که درپی انتشار شایعه انجام وصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برای پرداخت مقداری از اموال وی به عنوان کمک به نیازمندان، از مردم پول می گرفتند.

شبیه مجریان کره شمالی

فردانیوز/ محمدمهدی عسگرپور- مدیرعامل پیشین خانه سینما- با اشاره به برخورد برخی مدیران سینمایی می گوید: مدیران ما شبیه مجریان تلویزیون کره شمالی صحبت می‌کنند.

مرگ ۱۰ پرستار با سندرم «کاروشی» 

مهر/ رئیس سازمان نظام پرستاری از مرگ ناگهانی ۱۰ پرستار در یک سال اخیر با سندروم «کاروشی» یا مرگ درپی کار زیاد، خبر داد.

داعش و زنان سنی

ایرنا/ دیده بان حقوق بشر در گزارشی نوشت، توانسته درباره خشونت علیه زنان عرب سنی مذهب در عراق، مستندسازی کند.

ارزش اس – ۳۰۰

ایسنا/ به گفته رئیس شرکت "روس تک"، ارزش قرارداد فروش سامانه "اس- 300" به ایران یک میلیارد دلار است.

ویرانگرترین سلاح

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته بی بی سی، تلفن قرمز آدولف هیتلر در یک حراج در آمریکا یک میلیارد تومان به فروش رفت. بسیاری این تلفن را ویران کننده ترین سلاح تاریخ می دانند زیرا او در جنگ جهانی دوم از آن برای فرستادن فرمان های مرگبارش استفاده می کرد.

توپ استرس

جام جم/ به نوشته ایندیپندنت، در پی بی توجهی ترامپ به تغییرات آب و هوایی و ابراز نگرانی دانشگاهیان آمریکا، انگلستان توپی با نام استرس با این نوشته که آرامش خودتان را حفظ کنید و به تحقیق ادامه دهید، برای آن ها فرستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.