نیمه نخست دیدار تیم‌های الاهلی امارات و استقلال ایران با برتری تیم اماراتی به اتمام رسید.

شکست استقلال مقابل الاهلی در نیمه اول

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا،  تیم فوتبال استقلال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از گروه Aاز ساعت 19:455 مهمان تیم فوتبال الاهلی امارات بود که این دیدار در نیمه نخست با شکست یک گله آبی‌ها به پایان رسید.

استقلال در نیمه این دیدار عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و توانست مقابل حملات پرتعداد ستارگان تیم فوتبال الاهلی مقاومت کند و دروازه‌اش بسته بماند البته آبی‌پوشان استقلال در این دیدار یکی دو فرصت نصفه و نیمه هم برای باز کردن دروازه حریف به دست آوردند.

در یکی از همین فرصت‌هایی که الاهلی به دست آورد، در دقیقه 10 احمد خلیل با استفاده از یک ضربه ایستگاهی قصد داشت دروازه استقلال را باز کند اما شوت زیبای این بازیکن با مهار زیباتر مهدی رحمتی مواجه شد و توپ به کرنر رفت.

در فرصتی دیگر روی اشتباهی که مدافعان استقلال انجام دادند دیور فرصت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال به دست آورد اما ضربه این مهاجم سنگالی به بیرون رفت.

در دقیقه 45 این دیدار اشتباه عجیب زکی‌پور باعث شد تا دیوپ یک گل به ثمر برساند تا الاهلی با برتری یک گله به رختکن برود.

استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، پادوانی، زکی‌پور، خسرو حیدری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی به مصاف الاهلی امارات رفت.

الاهلی نیز با ترکیب ماجد ناصر، عبدالعزیز سنقور، عبدالعزیز حسین هلکال، ولید عباس، سلمین خمیس سلمین، حبیب الفردین، اورتون ریبیرو، خمیس اسماعیل، ماجد حسن، ماخت دیوپ، احمد خلیل مقابل استقلالی‌ها بازی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.