۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
کد خبر: 505974

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با انتقاد از عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی گفت: آخوندی در صحن مجلس دروغ گفت از جمله گفت که ۱۳ نماینده آذربایجان شرقی در نامه ای از وی حمایت کردند که این یک دروغ محض بود.

فرهنگی: آخوندی در صحن مجلس دروغ گفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از افکار، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارت عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه دیروز مجلس در هنگام استیضاح در صحن گفت: آقای وزیر بجای توضیح  در خصوص بندها و محورهای استیضاح، اظهاراتی روی آورد که صحت نداشت و دروغ بود.وی با بیان اینکه وزیر در خصوص اکثر محورهای توضیحی نداد، گفت: وزیر در صحن مجلس اعلام کرد که 13 نماینده استان آذربایجان شرقی در نامه ای به وی، حمایت خود را از وی اعلام کردند این در حالی است که برخی از نمایندگان اصلا از چنین نامه ای اطلاع نداشته و برخی هم به ما اعلام کردند ما این نامه را امضا نکردیم.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی در مجلس 19 نماینده دارد اما در حال حاضر به دلیل فوت نماینده مراغه و ابطال انتخابات اهر و هریس، 17 نماینده دارد، گفت: از 177 نماینده استان برخی که جزو  امضا کنندگان استیضاح بودند و برخی هم گرچه استیضاح را امضا نکردند اما نامه ای هم در حمایت از وزیر ننوشتند.

فرهنگی گفت: بعد از اینکه وزیر چنین حرفی در صحن مجلس بیان کرد، اینجانب با برخی از نمایندگان استان در مجلس صحبت کردم که آنها از وجود چنین نامه ای بی اطلاع بودند و خواستار پیگیری این موضوع در مجلس و بررسی صحت یا سقم این ادعای وزیر شدند که البته یکی از نمایندگان در حال بررسی این موضوع است.

وی افزود: ادعای وزیر مبنی بر حمایت 13 نماینده استان از وی دروغی از دروغهای وزیر در صحن مجلس بود. مثل دروغهایی در خصوص کادر رسمی نبودن اعضای هیئت مدیره راه آهن و الزام قانونی بر لزوم عدم مسئولیت اعضای کمیسیون عالی سوانحه راه آهن و مطالبی که در خصوص حادثه قطار تبریز مشهد گفته شد.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای اعتماد مجلس به آخوندی گفت: هر چند اشکالات و  انتقادات زیادی بر عملکرد وزیر وارد است اما تصمیم نمایندگان قانونی و مورد احترام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.