یزد- رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ۵۴ ستون دوربین در سطح جاده های ارتباطی نصب شده که ۳۷ مورد آن وضعیت رانندگی و تخلفات را به صورت دقیق رصد می کند.

۳۷ دوربین در جاده های استان یزد بر وضعیت رانندگی نظارت دارند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمدمظفری اظهار داشت: هم اکنون بیشتر محورهای اصلی استان زیرپوشش دوربین های ثبت تخلف است و در سال آینده برخی دیگر از جمله محور چوپانان و خضرآباد نیز زیر پوشش قرار می گیرند.

رئیس پلیس راه استان یزد مهمترین تهدیدها در حوزه راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی زیرپوشش در استان یزد را شامل خستگی و خواب آلودگی به خاطر شرایط اقلیمی، صحبت با تلفن همراه، وزش طوفان در برخی محورها و همچنین وجود معادن زیاد در استان ذکر کرد.

وی لزوم ارائه آموزش های فرهنگی و ترافیکی از درون خانواده ها را خواستار شد و گفت: مسئولان و خانواده ها باید در نحوه استفاده از اتوبوس و سایر وسایل نقلیه برای ایاب و ذهاب فرزندانشان، تمام جوانب قانونی را در نظر بگیرند تا مشکلی برایشان اتفاق نیفتد.

رئیس پلیس راه استان با تاکید بر لزوم استفاده از تجهیزات روز و جدید برای تامین امنیت و نظم شهر و استان گفت: ۵۴ ستون دوربین در سطح جاده های ارتباطی نصب شده که ۳۷ مورد آن وضعیت رانندگی و تخلفات را به صورت دقیق رصد می کنند.

مظفری در خصوص نقاط حادثه خیز در استان نیز اظهار داشت: ۸۴ نقطه مشخص شده که ۳۴ نقطه آن از سوی تهران مصوب شده و برای جلوگیری از کاهش حوادث، آشکار سازی و نسبت به نصب تابلوهای زرد رنگ اقدام شده است.

سرهنگ مظفری مهمترین نقطه حادثه خیز استان یزد را گردنه علی آباد  ذکر کرد که برای مصون سازی این محور فعالیت هایی انجام گرفته ولی هنوز کافی نیست و باید اقدام لازم انجام شود.

وی گفت: برای کاهش حوادث راهنمایی و رانندگی در سال های اخیر با فعالیت های بین بخشی کارهای خوبی انجام گرفته ولی همچنان حمایت و همراهی افراد و نهادهای فرهنگی و آموزشی نیاز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.