باشگاه بایرن مونیخ در حمایت مالی از اف سی تویتونیا مشارکت می‌کند.

حمایت بایرن مونیخ از باشگاه تویتونیا پس از آتش سوزی در مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، پیش از جشن میلاد مسیح و آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی ساختمان باشگاه قدیمی اف سی تویتانا مونیخ که در عرصه ورزش آماتور این شهر فعالیت می‌کند بر اثر یک آتش سوزی ناگهانی  از بین رفت. این اتفاق نه تنها خسارتی بالغ بر ۲۵۰۰۰۰ یورو به بار آورد بلکه از آن روز تا کنون تمامی سی تیم ورزشی این باشگاه سرگردان شده‌اند.

به گزارش fcb.de، در پی این حادثه اهالی فوتبال در شهر مونیخ با همبستگی با یکدیگر جنبشی را برای حمایت مالی از تویتونیا به راه انداخته‌اند. باشگاه بایرن مونیخ نیز اعلام کرده مایل است در این حرکت مشارکت کند. به این ترتیب مقرر شده در دربی تیم آماتورهای بایرن مقابل تیم دوم مونیخ ۱۸۶۰ که دوازدهم مارس در چارچوب مسابقات لیگ منطقه‌ای ایالت باواریا برگزار خواهد شد از هر بلیت مبلغ یک یورو تحت عنوان "یوروی همبستگی" برای کمک به تویتونیای آسیب دیده اختصاص یابد.

به نقل از طرفداری، کارل هاینتس رومنیگه، نایب رئیس بایرن، در اینباره گفت: اف سی تویتونیا یکی از ریشه‌دارترین باشگاه‌های مونیخ به شمار می‌آید و به فعالیت جدی و فشرده در حیطه ورزش جوانان شهره است. می‌خواهیم با مشارکت در جنبشی که راه افتاده، همبستگی خود و هوادارانمان را با فوتبال آماتور مونیخ نشان دهیم. امیدوارم بدین وسیله بتوانیم گامی در مسیر روی پا ایستادن دوباره هر چه زودتر باشگاه تویتونیا برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.