دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال 4 اسفند آغاز می‌شود.

آغاز راند اول برای حضور در فینال/ گام نخست را کدام تیم ها محکم بر می دارند؟

به گزارش قدس آنلاین، دور رفت پلی آف لیگ برتر والیبال در مرحله نیمه نهایی چهارشنبه 4 اسفند با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود.

در اولین دیدار و ازساعت 15 پیکان تهران میزبان شهرداری ارومیه است. شاگردان پیمان اکبری که در دور مقدماتی در در رده دوم قرار گرفت در دیدارهای پلی آف در بازی اول میزبان هستند.

پیکان برای رسیدن به نیمه نهایی در دو بازی بانتیجه یکسان 3 بر یک خاتم اردکان را از پیش رو برداشت.

برخلاف پیکانی ها تیم شهرداری ارومیه کار سختی برای رسیدن به نیمه نهایی داشت. این تیم در بازی نخست برابر کاله مازندران 3 بر یک پیروز شد اما دیدار خارج از خانه خود را به این تیم واگذار کرد تا کار به دیدار سوم بکشد.

در دیدار سوم که در ارومیه برگزار شد کاله مازندران دو ست را از حریف خود گرفت اما میزبانی به کمک شهرداری ارومیه آمد و آذری ها 3 بر 2 پیروز شدند و حریف پیکان در نیمه نهایی شدند.

سایپا و بانک سرمایه دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند. بانک سرمایه که بیشتر بازیکنان ملی پوش را در اختیار دارد و مدافع عنوان قهرمانی است در خانه خود پذیرای سایپا است.

کار بانک سرمایه برای رسیدن به نیمه نهایی در بازی اول برابر شهرداری تبریز گره خورد و به سختی این تیم را 3 بر 2 برد اما این تیم در بازی برگشت به راحتی میزبانش را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

به نقل از ایسنا، سایپا در یک دیدار جنجالی راهی نیمه نهایی شد. این تیم به مصاف صالحین ورامین رفت و از 3 بازی، 2 بازی را به نفع خود به پایان رساند. بازی پایانی این تیم با صالحین با حاشیه همراه شد و بازیکنان و کادرفنی صالحین اعتقاد داشتند که داروی باعث صعود سایپا به نیمه نهایی شده است.

شاگردان مسعود آرمات شانس کمی برای رسیدن به نیمه نهایی دارند اما حضور بازیکنان با انگیزه در تیم سایپا قطعا کار را برای بانک سرمایه سخت می‌کند.

نکته جالب مرحله نیمه نهایی این است که چهار تیم صعود کننده به این مرحله همان چهارتیم اول جدول هستند.

هر تیمی که 2 برد از 3 بازی را به دست بیاورد راهی فینال می‌شود.

برنامه دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال که فردا برگزار می‌شود به شرح زیر است:

پیکان تهران – شهرداری ارومیه ؛تهران، خانه والیبال، ساعت 15

بانک سرمایه – سایپا تهران؛ تهران، خانه والیبال، ساعت 17

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.