سرمربی آرسنال بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس عنوان کرد هنوز به خاطر شکست سنگین برابر بایرن مونیخ ناراحت است.

آرسن ونگر همچنان در شوک شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال موفق شد شب گذشته (دوشنبه) با برتری دو بر صفر برابر ساتن یونایتد، به جمع هشت تیم برتر جام حذفی انگلیس راه یابد. آنها در این مرحله نیز  خوش شانسی آوردند و باید با یک تیم دسته پنجمی دیگر یعنی لینکولن سیتی به میدان خواهند رفت.

آرسن ونگر بعد از صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر جام حذفی گفت‌: واقعا از کسب این برد خوشحال نیستم چراکه انتظار می‌رفت بتوانیم حتما این بازی را ببریم. از طرفی نتیجه‌ بدی که برابر بایرن مونیخ کسب کردیم، هنوز ذهن من و بازیکنان را مکدر کرده بود. به همین خاطر ما از پیروزی برابر ساتن لذت نبردیم. برابر بایرن مونیخ نتیجه‌ یک بر یک بود که نیمه نخست به پایان رسید ولی در نیمه دوم به یک‌باره همه چیز فرو ریخت و ما شکست سنگینی را متحمل شدیم.

به نقل از ایسنا، سرمربی آرسنال ادامه‌ داد: کارمان را انجام دادیم اما دیگر کاری نمی‌توانستیم انجام بدهیم. به‌ هر حال درباره این بازی نیز باید بگویم که دیدار دشواری بود. باید به حریف احترام بگذاریم چون از اشتباه‌های ما استفاده کردند و توانستند چند موقعیت را ایجاد کنند. اگر ما از نظر ذهنی آماده نبودیم، نمی‌توانستیم حریف را شکست بدهیم.  این برد اعتماد به نفس ما را بیشتر می‌کند و روحیه بازیکنان را بالا خواهد برد. 

آرسنال در حالی توانست این دیدار را با برد پشت‌سر بگذارد که هفته‌ آینده در لیگ برتر انگلیس باید برابر ساوتهمپتون به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.