اصفهان- رییس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان اعلام کرد: مسافرانی که در ایام نوروز قصد سفر به اصفهان را دارند، می توانند با نصب نرم افزار که بر روی سامانه جامع بازرسی قرار گرفته، رستوران های مورد تایید اداره بهداشت را در شهر اصفهان انتخاب و با خیالی آسوده از امکانات آنها بهره مند شوند.

رستوران های مورد تایید بهداشت را با رایانه شناسایی کنید

حمید ترک زاده درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به آغاز طرح  بسیج سلامت نوروزی در اصفهان، گفت: این طرح از اول اسفندماه سال جاری تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۶ همراه با سراسر کشور در استان اصفهان اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح نظارت بهداشتی توسط بازرسین بهداشت محیط تشدید گردیده و تمام بازرسین بهداشت محیط در حالت آماده باش کامل قرار می گیرند .

رییس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان با اشاره به بارگذاری یک اپلیکیشن بر روی سامانه جامع بازرسی که در قسمت اخبار با نماد جهانی «قاشق و چنگال» قرار گرفته، گفت: متقاضیان می  توانند این اپلیکیشن را بر روی گوشی های اندرویدی خود نصب و از امکانات آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: این نرم افزار بیشتر برای مسافران نوروزی بسیار مفید خواهد بود و کمک می کند رستوران های مورد تایید اداره بهداشت را در شهر اصفهان انتخاب کنند و از هر نظر با اطمینان خاطر از امکانات آنها بهره مند شوند.

ترک زاده یادآور شد: با استفاده از این نرم افزار، ابتدا بر اساس جستجوی نام شهر، عنوان و نشانی رستوران مورد تایید بهداشت نمایش داده می شود و کاربران می توانند پس از انتخاب و مراجعه به رستوران مورد نظر، نظرات خود را درباره رستوران انعکاس دهند و البته این اعلام نظر برای ما بسیار مهم خواهد بود.

رییس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در ادامه هدف از اجرای طرح  بسیج سلامت نوروزی را کنترل بهداشتی کلیه مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس، از جمله رستوران ها، اغذیه فروشی ها  وسفره خانه ها به منظور حفظ و ارتقای سلامت جامعه و مسافران نوروزی اعلام کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.