اهواز _ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در مراکز آموزشی و مدارس، آموزه های دینی باید جایگزین گرایشات غربی شود.

لزوم جایگزینی آموزه های دینی بجای گرایشات غربی/ دانش آموختگان مدارس امین باید بازوی ولایت فقیه باشند

آیت الله موسوی جزایری صبح سه شنبه در نشست با مبلغین مدارس محمد امین (ص) در استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و زحمات مدیران و مسئولین آموزشی، خاطر نشان کرد: اگر همراهی مسئولین مرتبط و صاحب اختیار نبود، ما امروز به این سطح از پیشرفت و توفیق در امر آموزش نائل نمی شدیم. و این مهم تنها با حمایت های دلسوزانه و انگیزه های الهی همراه بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود : اگر بخواهیم کار ما مفید واقع شود باید بدانیم که در همین مکان های آموزشی، مسئولین باید تلاش ها را مضاعف کنند و کار کنند تا بتوان آموزه های دینی را جایگزین گرایشات غربی کرد.

امام جمعه اهواز افزود : متاسفانه جمعیت فعال مساجد نسبت به جمعیت کل شهر بسیار اندک است پس باید کار را در مراکز آموزشی که افراد ناگزیر به حضور هستند، بطور گسترده تری پیگیر شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان قشر طلاب خوزستان را در حوزه ها بسیار فعال، با انگیزه و با استعداد دانست و افزودند : حوزه های علمیه در خوزستان، برای ما سرمایه بزرگی بشمار می رود. که ما مکلفیم از این سرمایه عظیم بدرستی استفاده کنیم.

امام جمعه اهواز همچین از ضرورت تشکیل کار گروه در حوزه ها جهت راهنمایی و آموزش افراد جدید و انجام برنامه ریزی های هدفمند در راستای این مهم، فرمودند و خواستار راه اندازی مدارس بیشتر در شهرهای بزرگتر استان شدند.

آیت الله موسوی جزایری در خاتمه، امر تربیت در مدارس امین را بسیار حائز اهمیت دانستند و تاکید کردند : ارتباط مسئولین مدارس بعد از فارغ التحصیلی محصلین نیز باید ادامه داشته باشد و آن ها باید بازوری ولایت فقیه گردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.