کرمان- با وجود ادامه روند افزایش دما در استان کرمان، کارشناس هواشناسی از کاهش دما و ورود سامانه جدید بارشی در این استان خبر می دهند.

بارش های جدید هفته آینده کرمان را تحت تأثیر قرار می دهد

به گزارش قدس آنلاین، حمیده حبیبی صبح سه شنبه از استقرار جو ناپایدار بر آسمان استان خبر داد و اظهار کرد: آسمان استان صاف و کمی ابری است و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۹ درجه سانتیگراد گرم ترین روز را پس از بارش های چند روز گذشته، پست سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه لاله زار با دمای ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان بوده، افزود: امروز دمای شهر کرمان تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش می یابد و در گرم ترین ساعت ها به ۱۳ درجه سانتیگراد می رسد.

این درحالی است که به گفته مرتضی ضرابی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود موج جدید بارشی به جنوب کشور خبر داد و اظهار کرد: این سامانه استان کرمان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

به گفته ضرابی این موج تا روز یکشنبه در مناطق جنوبی فعال خواهد بود و از روز دوشنبه هفته آینده موج جدید بارشی از غرب کشور وارد شده و در استان های دیگر فعال خواهد بود.

ایستگاه هواشناسی کرمان نیز از افزایش دما طی امروز و فردا در مناطق مختلف استان خبر می دهد. براساس گزارش های این ایستگاه، شهرستان «لاله زار» امروز تا دمای منفی هفت درجه را تجربه می کند و دمای هوا طی دو روز آینده افزایش خواهد یافت.

همچنین براساس گزارش های ایستگاه هواشناسی کرمان پدیده غالب در این استان طی دو روز آینده، وزش باد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.