مصدومیت کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان شاید او را از همراهی این تیم در دیدار مقابل قطر در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 محروم کند.

خبر بد معتبرترین نشریه آلمانی برای فوتبال ایران/ احتمال غیبت دژاگه در دیدار مقابل قطر!

به گزارش قدس آنلاین ، اشکان دژاگه که در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی با جدایی از العربی قطر به ولفسبورگ پیوست، هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند.

نشریه کیکر در همین رابطه خبر بدی برای فوتبالدوستان ایرانی داشت و اعلام کرد که این بازیکن در تمرینات دچار مصدومیت شده است که باعث می‌شود سه تا چهار هفته‌ از میادین دور باشد.

به ‌این‌ ترتیب او باید هم چنان منتظر باشد تا اولین بازی‌اش را برای ولفسبورگ انجام دهد.

اشکان دژاگه که هنوز اجازه بازی برای ولفسبورگ ندارد و نتوانسته رضایت باشگاه قبلی‌اش را به دست بیاورد حالا با مشکل جدید دیگری روبه‌رو شده است. مشکل این هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عضلانی است که باعث می‌شود او سه تا چهار هفته‌ از میادین به دور باشد.

دژاگه از سال 2007 تا 2012 در ولفسبورگ بود که در این تیم موفق شد طی 132 بازی 18 گل و پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کند و تحت هدایت فلیکس ماگات قهرمان بوندس‌لیگا شود.

این مصدومیت ممکن است باعث شود دژاگه در بازی حساس ایران برابر قطر نتواند تیم‌ ‌ملی ایران را همراهی کند. او در اولین بازی ملی خود برابر قطر به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.