یزد - مسئول روا بط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران گفت: هیچ کشوری در جهان امن‌تر از ایران نیست و داعش که ساخته کشورهای غربی‌می باشد این کشورها راهم ناامن کرده‌ اما در ایران نتوانسته‌ کاری از پیش ببرد.

ایران امن ترین کشور جهان/ مردم سرمایه‌های اصلی نظام هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف صبح سه شنبه در آیین اختتامیه کنگره شهید منتظرقائم اظهارداشت: سپاه الغدیر یزد یکی از یگان‌های پرافتخار ۸ سال دفاع مقدس می باشد  ومردم یزد درانقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش پررنگی داشتند و همیشه در پشتیبان از ولایت فقیه  پیشتاز بوده اند وشهدای یزد، مردم ولایت‌مدار این استان و علمایی همچون شهید صدوقی، نام این استان را به انقلاب پیوند زده‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سه مولفه ارزشمند اسلام، ولایت فقیه و مردم را دارد و تا زمانی که این سه مولفه در کنار هم هستند هیچ آسیبی به این ملت و گفتمان انقلاب وارد نمی‌شود.

شریف تصریح کرد: دنیا همه چیز دارد ولی فاقد یک گفتمان جامع و کامل است بنابراین نخستین مولفه برترساز ملت ما فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی است و همه دعواها هم بر سر همین یک جمله است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: ۳۹ سال پنچه در پنجه دشمن داریم و در شرایطی ایستادگی کردیم که حزب توده در ایران بزرگترین تشکیلات نفوذی تاریخ بود و آمریکا نیز بر تمام کیان این کشور حاکم بود و دشمن امروز بسیار ضعیف است و نباید از عربده‌کشی‌های آن‌ها ترسید.

وی گفت: مردم از سرمایه‌های اصلی نظام است در جامعه ما فرماندهی و فرمانبری مطرح نیست که اگر بود ما هرگز در دفاع مقدس پیروز نمی‌شدیم و هر یک بسیجی و رزمنده ما از اقصی نقاط کشور به جبهه آمد و در برابر دشمن با دست خالی سینه سپر کرد و ژنرال‌های چندستاره دشمن را زمین زد.

شریف تصریح کرد: امروز در جایگاهی قرار داریم که اگر جنگ تداوم داشت، در این جایگاه نبودیم، و زمانی که امام راحل قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت خداوند متعال در برابر این معامله پاداشی داد که اقتدار امروز ایران و جایگاه امروز ایران نتیجه آن معامله با خداوند است.

این مسئول ادامه داد: دشمن از پنج سال پیش قصد داشت سوریه را به هم بریزد و پل ارتباطی با ایران و لبنان را قطع کند، و در همان زمان اوضاع قذافی نیز به هم ریخته بود و آن زمان مقام معظم رهبری فرمودند که دولت و مردم سوریه می‌توانند از داشته‌های خود دفاع کنند و دشمن کاری از پیش نمی‌برد و این یعنی حکمت نهفته در رهبری که برای به زمین نماندن آن بیان، عده زیادی عملیات و کمک کردند.

شریف با درود به شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس مظلوم نبودند چون همه برای حمایت و پشتیبانی همراه بودند ولی شهدای مدافع حرم در غربت و مظلومیت و برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز توانایی این را داریم که دفاع کنیم و حتی شرایط را طوری رقم بزنیم که قدرت بازدارنده ما به گونه‌ای باشد که اگر دشمن قصد دارد اقدامی بکند نیز جرأت آن را نداشته باشد چرا که گذشت آن زمانی که دشمن می‌توانست با موشک ایران را تهدید کند.

وی با اشاره به سخنان بی مورد  وزیر خارجه عربستان سعودی گفت : امروز نشان دادند که قصد ندارند اشتباهات خود را اصلاح و از تکرار آن جلوگیری کنند و خائنان به اسلام که در یمن و بحرین و ... جنگ را شروع کرده‌اند، امروز جمهوری اسلامی را دشمن خود و صهیونیست را دوست خود می‌دانند و ملت اسلامی این کج فهمی‌ها را بر نمی‌تابند.

شریف تصریح کرد: هم شیعیان و هم اهل سنت به این نتیجه خواهند رسید که دشمن شماره یک آن‌ها اسرائیل و همدستان اسرائیل هستند که در این جنگ‌ها و در سوریه چه ویرانی‌هایی به بار آوردند و با پول مسلمان‌ها و نادانی و جهالت برخی مسلمان‌ها این اتفاقات را رقم زده‌اند و مردم را آواره کرده‌اند.

وی افزود:  هم اکنون در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به سر می بریم و این انقلاب تازه جوانه زده و مردم همواره در پشت این انقلاب ایستاده‌اند و ایران اسلامی در قله اقتدار ایستاده و تنها کشوری هستیم که دارای نیروی دفاعی ۱۰۰ درصد بومی بوده و قادریم دشمنان خود را حتی در دور دست نیز هدف قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.