۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 506168

برنده پیشین توپ طلای فوتبال جهان عنوان کرد به چیزی جز صعود به جام جهانی روسیه با تیم ملی کشورم فکر نمی‌کند.

شوچنکو: هدفم صعود به جام جهانی با کشورم است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مدیاست، شوچنکو ۳۹ ساله که با ۴۸ گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال اوکراین است، هدایت تیم ملی کشورش را بدست گرفت و جانشین الکساندر زاواروف شد.

شوچنکو که دو سال صرف گرفتن مدرک مربیگری از سوی یوفا کرده است، درباره حضور در تیم ملی کشورش به عنوان سرمربی گفت: برای هر کسی خدمت در رده ملی، بالاترین افتخار است. خیلی خوشحالم هستم در تیم ملی کشورم حضور دارم و می توانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. متاسفانه زمانی که در تیم ملی اوکراین بودم، نتوانستم افتخار چندانی کسب کنم ولی اکنون فوتبال در کشورم پیشرفت کرده است و بهتر شده و از این بابت خیلی خوشحال هستم. حالا دوست دارم کاری را که در دوران فوتبالم نتوانستم انجام بدهم را اکنون در رده ملی انجام بدهم و به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کنم.

به نقل از ایسنا، او ادامه داد: با مربیان بزرگ زیادی چون والری لوبانوفسکی، کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو کار کردم و در کنار آنها موفق به کسب تجربه‌های خوب شدم. دوره‌های مربیگری به من کمک کرد تا ایده‌هایم را شکل بدهم و چشم انداز خود از فوتبال را معین کنم. امیدوارم این موضوع در آینده به من کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.