بیرجند- معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی  گفت: همه هوشیار باشند دم زدن از ولایت تنها مهم نیست بلکه تن دادن به ولایت مهم است.

استاندار خراسان جنوبی باید از مردم عذرخواهی کند/ مشکل مردم با رقص برطرف نمی‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرپور ظهرسه شنبه در حاشیه تجمع مردم بیرجند در مدرسه سفیران هدایت  بیرجند نسبت به سخنان اخیر  استاندار خراسان جنوبی  با بیان اینکه یک مقام دولتی چگونه اجازه فتوا به خود می‌دهد و باید از مردم عذرخواهی کند اظهار داشت: مردم ما جاده‌های مرگ و بیکاری را فراموش نکرده که به دنبال رقص باشند.

وی افزود: بسیاری از روحانیت ما و شخص بنده بعد از ۵۰ سال درس خواندن به راحتی نمی‌توانیم در مورد مسایل دینی اظهار نظر کنم بعد یک شخص و مقام اجرایی که نماینده دولت است و بیشتر باید در امور اجرایی استان دخالت کند چگونه به خود اجازه می‌دهد که برای دیگران و مردم خراسان جنوبی با نظریات خود تصمیم گرفته و فتوا صادر کند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر استاندار خراسان جنوبی نظریاتی دارد باید در حیطه اجرایی و مشکلات استان اعمال کند و باید در خدمت‌رسانی به مردم نقش آفرینی کند، بیان کرد: هر انسان عاقلی می‌داند که در اموری که تخصص ندارد نباید وارد شود چه برسد به اینکه بخواهد در امور دینی فتوا دهد.

حجت‌الاسلام اکبرپور اظهار داشت: آیا واقعا مشکل مردم خراسان جنوبی با رقص و پایکوبی برطرف می‌شود؟ آیا شادی مردم استان ما تنها در رقص است؟ آیا تمامی مشکلات استان خراسان جنوبی برطرف شده که امروز شخص و نماینده دولت در استان به فکر رقص است.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی با مشاهده بی‌کفایتی مسئولان بر غم‌هایشان افزوده می‌شود اظهار داشت: آقای استاندار به راستی شما جاده‌های مرگ استان، رکود، بیکاری و گرانی را مشاهده نمی‌کنید؟

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: استاندار خراسان جنوبی باید در وهله نخست از مردم متدین خراسان جنوبی عذرخواهی کند چون توجیه کردن دردی دوا نمی‌کند هر چند عذرخواهی کوچکترین کاری است که او می‌تواند انجام دهد و قطعا کافی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.