خرم آباد- معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی لرستان باید تکمیل ۴ خطه کردن محور خرم آباد-کوهدشت را در اولویت قرار دهد بگونه ای که در نیمه دوم سال ۹۶ این پروژه به بهره برداری برسد.

پروژه ۴ خطه کردن محور خرم آباد-کوهدشت در اولویت است

به گزارش قدس آنلاین، محمد اصلانی ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی، امیدواریم دیگر پروژه های اقتصاد مقاومتی در قالب برنامه زمانبندی مدون در سال ۹۶ مورد بهره برداری واقع شوند.

معاون عمرانی استانداری لرستان در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص عملکرد سازمان میراث فرهنگی بیان داشت: سازمان میراث فرهنگی لرستان در رابطه با واگذاری و احیا پروژه های خود به خوبی فعالیت کرده ولی از عملکرد این سازمان در رابطه با هتل ها و مجموعه های مهمانپذیر اصلا راضی نیستیم.

اصلانی افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در کمیته عمرانی اقتصاد مقاومتی استان آخرین دستگاه اجرایی است لذا در این راستا باید تلاش های بیشتری توسط این سازمان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی لرستان در زمینه هتل ها و مجموعه های مهمانپذیر کارت زرد دریافت خواهد کرد، بیان داشت: هنر مدیران دستگاه های اجرایی باید در این باشد که پیمانکاران توانمندی را از لحاظ مالی و فنی برای پروژه های خود انتخاب کنند.

معاون عمرانی استانداری لرستان در ادامه گفت: شهرداری شهرستان ازنا اقدام خوبی در راستای احداث پارک جنگلی این شهرستان انجام داده و در صورتیکه روشنایی این پارک برای ایام نوروز ۹۶ تامین شود گردشگران می توانند از این طبیعت بسیار زیبا استفاده کنند.

وی به بهره برداری از ۱۰۰ پروژه عمرانی اقتصاد مقاومتی استان طی امسال اشاره کرد و افزود: از ۳۹۴ پروژه عمرانی که در قالب اقتصاد مقاومتی برای استان مقرر شده بود تاکنون ۱۰۰ پروژه به بهره برداری رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.