باتوجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودروها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می‌شوند.

زیبای۶ میلیاردی با پلاک ملی در خیابان های پایتخت!+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آریانیوز، در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند‌ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند‌های لوکس حساب می‌شوند و قیمت آن‌ها خاص است.

باتوجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودرو‌ها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می‌شوند.  یکی از خودروهایی که صاحب آن حاضر شده همه عوارض قانونی را پرداخت کند و پلاک ملی برای آن بگیرید فراری۴۵۸ ایتالیا است.

این خودروی اسپورت ایتالیایی به یک موتور ۴. ۵ لیتری هشت سیلندر V شکل مجهز شده که قادر به تولید ۵۶۲ اسب بخار قدرت است. با شتاب ۳ ثانیه‌ای می‌توان لقب پرشتاب‌ترین خودروی خیابانی کشور را به این فراری اعطا کرد، در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم نیز ۴۵۸ ایتالیا تا ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد گرفت که از این بابت نیز سرآمد است.

فراری ۴۵۸ ایتالیا با قیمت حدود ۸. ۵ میلیارد تومان گران‌ترین خودروی موجود در کشور است. این درحالیست که در بازارهای بین المللی خریداران این خودرو باید رقمی در حدود ۲۵۰ هزار دلار پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.