۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 506255

برنامه «ثریا» پس از حدود دو ماه و نیم تعطیلی و حاشیه های متعددی که در خصوص چرایی توقف این برنامه چالشی و جریان ساز به وجود آمد، سرانجام فردا شب به آنتن شبکه یک سیما باز می‌گردد.

«ثریا» فرداشب به روی آنتن بر می‌گردد

به گزارش قدس آنلاین،  در دو ماه گذشته و پس از آنکه پخش برنامه ثریا بدون هیچ توضیحی و پس از پخش چند برنامه انتقادی در موضوع برجام و طرح تحول سلامت، به ناگاه متوقف شد، بسیاری از تشکلهای دانشجویی و فعالان فرهنگی و گروه های مردمی در بیانیه های جداگانه ای خواستار بازگشت این برنامه انقلابی به آنتن تلویزیون شده بودند.

حالا پس از گذشت چندین هفته از توقف ناخواسته این برنامه، ثریا قرار است از فردا شب به آنتن تلویزیون بازگردد. شنیده شده است ثریا با تغییرات و محدودیتهایی در انتخاب موضوعات در دوره جدید مواجه خواهد بود.

کانال برنامه تلویزیونی ثریا موضوع فردا شب این برنامه را «پیشرفت‌ها و چالشهای پیش روی فناوری فضایی کشور» اعلام کرده است. این برنامه با حضور دکتر محسن بهرامی، رییس سازمان فضایی ایران و معاون وزیر ارتباطات به عنوان مهمان حضوری به روی آنتن خواهد رفت و مهمانان دیگری به صورت تلفنی در این برنامه حضور خواهند داشت. بررسی آخرین وضعیت پروژه های فضایی کشور و میزان تحقق اهداف تعیین شده برای این فناوری در سالهای اخیر از جمله موضوعات مطرح شده در ثریا خواهند بود.
ثریا چهارشنبه 4 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.
منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.