نیروهای ارتش و مقاومت سوریه توانستند شهرک «رسم الحرمل» در شمال استان حلب را از اشغال تروریست‌های داعش خارج سازند.

آزادی شهرک «رسم الحرمل» در استان حلب از اشغال داعش

 به گزارش قدس آنلاین، نیروهای سوری پس از وقفه کوتاه مدت عملیات را در شرق استان حلب یک بار دیگر از سر گرفتند و توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، شهرک «رسم الحرمل» را باز پس بگیرند. 

یک منبع میدانی اعلام کرد: عملیات آزادسازی شهرک «رسم الحرمل» از سمت شهرک‌های «رسم الکما» و «رسم الکبیر» آغاز شد و نیروهای پشتیبانی در حال حاضر در حال تثبیت مواضع در این شهرک هستند و خود را برای آزادسازی شهرک «رسم الکروم»، «رسم الخباز» و «الکیاریة» آماده می کنند. در این عملیات غافلگیرانه دهها تروریست داعش کشته و زخمی شدند.

 وی افزود: شهرک رسم الحرمل در شمال شهر دیرحافر، دومین پایگاه بزرگ گروه تروریستی داعش در استان حلب است.

این منبع میدانی تصریح کرد: با پاکسازی شهرک «رسم الحرمل» شهرک «تباره ماضی» از محور جنوب و شهرک «رسم الکروم» از محور شمالی در محاصره قرار گرفتند.
 
وی افزود: در سه روز گذشته، نیروهای سوری مستقر در محور شرقی فرودگاه کویرس (حومه شمال شهر دیرحافر) عملیاتی را از سمت شهرک رسم الکما به طرف شهرک تباره ماضی آغاز کردند و در ابتدا موفق شدند مزارع غربی این شهرک را باز پس بگیرند؛ آن‌ها در ادامه خود را به دروازه شهرک تباره الماضی رساندند و با عملیات هجومی از چند محور موفق شدند این شهرک را به طور کامل پاکسازی کنند.

منبع: فارس
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.