یزد- امام جمعه موقت تهران گفت: راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) در چند سال اخیر از جمله معجزات انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب حسینی است.

انقلاب اسلامی ایران انقلابی حسینی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله کاظم صدیقی  عصر سه شنبه در نشست ستاد مهدویت استان یزد اظهار داشت: سرمایه شیعیان نبی مکرم اسلام (ص)و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اوست و خوشبختانه در کشورمان در شهر مشهد حرم امام رضا(ع) به عنوان پناه‌ و مامن برای ما  وجود دارد.

امام جمعه موقت تهران  گفت: سنت خوب قرض‌الحسنه و انفاق در راه خدا از جمله مواردی که انسان مال خود را در راه رضای خدا خرج می‌کند برای رفع مشکلات محرومان استفاده می شود.

آیت‌الله صدیقی  افزود: از جمله مواردی که مومنان پول خود را در راه خیرخرج می‌کنند می توان به ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع)  اشاره کرد که  این صحن با نام ایرانی‌ها در جوار حرم مطهر حضرت علی(ع) احداث شد.

امام جمعه موقت تهران  اظهار داشت: یکی دیگر از کارهای نیک مومنان ساخت زائرسرا در مشهد مقدس و کربلای معلی است که برای اسکان زائران در کربلا ازطرف مردم یزد احداث می‌شود.

آیت الله صدیقی گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین امام حسین(ع) در چند سال اخیر از جمله معجزات انقلاب اسلامی ایران است وانقلاب اسلامی ایران یک انقلاب حسینی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.