بردسکن- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن از اجرای بیش از ۱۰ برنامه محوری در بزرگداشت روزملی شهدا در این شهرستان خبرداد.

بیش از ۱۰ برنامه محوری در بزرگداشت روز ملی شهدا اجرا می شود

حجت الاسلام محمد براتی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت:  روز ۲۲ اسفندماه به عنوان روز بزرگداشت ملی شهدا یکی از روزهای بسیار مهم در کشور است که خوشبختانه از زمانی که این مهم در تقویم ثبت شده است بیش از ۷۰ درصد مردم در جریان این روز بزرگ قرار گرفته اند.

وی با بر شمردن برنامه های این روز در بردسکن گفت:  همه باید تلاش کنیم این روز را در شان و مقام شهدا برگزار کنیم.

وی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز، تجلیل از هنرمندان و نویسندگان و دست اندرکاران حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، درختکاری به یاد و نام شهدا در روستای نظام آباد، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس، تکریم از مادران و همسران شهدا،مراسم مهیمانی لاله ها در تمامی گلزارهای شهدا را از مهمترین برنامه های روز ملی بزرگداشت شهدا در بردسکن اعلام کرد.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن با بیان اینکه مشهد در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان معرفی شده است افزود: کنگره شهدای جهان اسلام ۲۲ اسفند ماه در مشهد برگزار می شود و  قرار است تصاویر شهدای جهان اسلام نیز در شهرستان های استان نصب شود.

وی همچنین از روسای ادارات خواست در سربرگ نامه های اداری عنوان روز بزرگداشت ملی شهدا را درج کنند.

حجت الاسلام براتی برفعال کردن کمیسیون خاص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شورای شهر تاکید کرد و گفت: این کمیسیون برابر دستورالعمل ابلاغی از استان در تمامی شهرهای استان تشکیل می شود.

 وی همچنین از برگزاری مسابقه انشاء نویسی با موضوع نامه ای به شهید در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: دانش آموزانی که بهترین انشاء را  بنویسند به قید قرعه به ۲۲ نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهداء می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.