مدیرعامل خانه سینمای ایران با بیان این که پایین کشیدن فیلم از پرده سینما در شان قوه قضاییه و سینمای ایران نیست، خواستار فراهم شدن دیدار سینماگران با رییس قوه قضاییه شد.

درخواست مدیرعامل خانه سینما برای ملاقات با رییس قوه قضاییه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر شاهسواری شامگاه سه شنبه در مراسم قدردانی قوه قضاییه از آثار سینمایی ایران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد با تاکید بر مسائل اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ، افزود: ما به حق توقع داریم نظرات ما به اطلاع مقامات عالی قضایی برسد و این در شان کشور نیست که در حوزه فرهنگ دست به عمل انسدادی زده شود.
این تهیه کننده سینما با تاکید بر اینکه بحران اجتماعی جز با اراده ملی و همدلی رفع نمی شود، گفت: اتفاقی در جشنواره فیلم فجر افتاد و همه مشکلات کمیسیون فرهنگی و رسانه ها در چند روز اخیر این بود یکی از داوران جشنواره دوتابعیتی بوده است ؛ درحالی که یادشان رفته عالی ترین مقام بانکی کشور در دولت پیشین دو تابعیتی بود که اختلاس سنگینی کرد و از کشور گریخت.
شاهسواری خطاب به دستگاه قضایی اظهار کرد: باب کار ما و شما باز است و باهم می توانیم در کاهش آلام مردم کمک کنیم و خودمان جزو همان مردم در مقام سینماگر هستیم که جز مردم پشتوانه و پناهی نداریم.
مدیرعامل خانه سینمای ایران گفت: حوزه سینمایی بشدت سربلند است و آنهایی که فیلم های سینمایی را سیاه نمایی می دانند به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند.
شاهسواری از قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خواست تا واسطه برقراری تماس و ارتباط با ریاست عالی قوه قضاییه باشد و معتقدم ایشان باید حرف های سینماگران و حتی بقیه حوزه ها را بشنود.
این مقام سینمایی زیان ارتباط برقرار نکردن با سینمای ایران را نه برای سینمای کشور بلکه برای کسی دانست که با آن ارتباط ندارد.
وی درباره جوانان گفت: جوانان امروز کشور از آن مدل سیلاب هایی هستند که نه تنها تخریب نمی کنند، بلکه به آبرفتی تبدیل می شوند که در آینده کشور تاثیرگذار است.
علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم کودک و سینماگرانی همچون رسول صدر عاملی، رضامقصودی، جهانگیر کوثری، کامبوزیا پرتوی، امیر اسفندیاری در این جلسه حضور دارند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.