مشهد- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمات ارائه شده به مناطق مرزی و محروم توسط بهداری سپاه باعث خیر و برکت برای مجموعه سپاه شده و این نهاد افتخار دارد در نقاط مختلف کشور بطور رایگان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

خدمت رسانی به مناطق محروم از افتخارات سپاه است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد پاکپور روز سه شنبه در مراسم راه اندازی بیمارستان سیار صحرایی سپاه در شهر کاریز شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی  ۲۱ سال پیش با هدف خدمت رسانی در اینگونه مناطق سپاه بهداری خود را بسیج کرد و امروز مفتخریم به مناطق محروم و نیازمندترین اقشار مردم خدمت رسانی می کنیم.
فرمانده نیروی زمین سپاه گفت: پزشکان باید برای ادای دین به مناطق محروم آمده تا در کنار این دسته از افراد رسالت و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.
وی افزود: همزمان با راه اندازی مرکز درمانی سیار در تایباد نیروی زمینی سپاه در سایر مناطق محروم هم در حال خدمت رسانی است.
وی خاطرنشان کرد: وزرات بهداشت و درمان خدمات خوبی در سطح کشور ارائه کرده، این برنامه ها باید در مناطق مرزی محروم افزابش یابد زیرا مردم در این منطقه بیشتر نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی هستند.
سردار پاکپور افزود: مشکلات بهداشتی و درمانی در مناطق مرزی و محروم زیاد است بنابراین همه دلسوزان باید در خدمت رسانی به این مناطق تلاش بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.