اهواز _ معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بنیادملی نخبگان گفت: همان طور که استان به دنبال منابع نفتی، گازی ومعدن است، نخبگان نیز گنج های نهفته هستند وبه جای یافتن معادن در کوه های و زیرزمین ها باید این نخبگان را دریابیم.

نخبگان گنج های نهفته هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید مهدی موسوی کوهپر عصر سه شنبه در حاشیه آیین افتتاحیه ساختمان جدید بنیاد نخبگان استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دکتر زراسوندی از مدیران بسیار موفق و خوب کشور و بنیاد خوزستان نیز از بنیادهای فعال و پرتلاش هستند.
وی به شناسایی هوشمندانه نخبگان و حمایت از آن ها اشاره کرد و گفت: نخبگان گنج های پیش روی ما هستند و فقط باید شناسایی شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی باید در راستای حفظ نخبگان کشور همکاری لازم را داشته باشند، افزود: همه مسئولان کشور به ویژه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری تأکید دارند که شأن نخبگان حفظ و آنها را مورد تکریم قرار دهیم.

وی به ضرورت تجهیز بهتر ساختمان جدید بنیاد نخبگان استان اشاره کرد و گفت: انشاالله بتوانیم نخبگان را به صورت پررنگ و پرجوش اینجا ببینیم تا فعال باشند و بیاندیشند.
 موسوی کوهپر عنوان کرد: مسائلی که در استان وجود دارد باید به دست همین نخبگان حل شود و همواره باید مشکلات را به دست افراد ذیصلاح حل کنیم تا با هزینه های بسیاری مواجه نشویم.
وی ادامه داد: امیدواریم انشاالله بنیاد نخبگان خوزستان بتواند مثل گذشته و پرتحرک تر با حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی استان به خدمات دهی بپردازد.
موسوی کوهپر تأکید کرد: همه باید به کمک بنیاد بیایند تا بتوانیم نخبگان را با تمام توان و انرژی برای رفع مسائل و مشکلات کشور به کار بگیریم.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بنیادملی نخبگان بابیان اینکه تلاش ما بر این است که نخبگان در شهر، استان و کشور خود بمانند اظهارکرد: ولی بنیاد به تنهایی از این کار برنمی آید و همه مسئولان اجرایی کشور باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: همانطور که استان به دنبال منابع نفتی، گازی و معدن است، نخبگان نیز گنج های نهفته هستند و به جای یافتن معادن در کوه ها و زیر زمین باید این نخبگان را دریابیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان با تأکید بر اینکه نخبگان گنج های پیش روی ما هستند و فقط باید شناسایی شوند، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید در راستای حفظ نخبگان کشور همکاری لازم را داشته باشند. بنیاد نخبگان اقدام به شناسایی این افراد می کند و در عین حال برای انجام کار اصلی به سایر مسئولان اجرایی معرفی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.