ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: فعالیت کلیه واحدهای مالی و اعتباری استان زیر ذره‌بین مدیریت استان است.

با فعالیت های غیر مجاز مالی برخورد خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله عسگری با اشاره به فعالیت‌های شرکت تعاونی کشاورزی خوشه طلایی مهر امید، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های به عمل‌آمده، این شرکت تعاونی از شرکت‌های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی ایران می‌باشد که با هدف توسعه فعالیت‌های کشاورزی و در قالب تعاونی فراگیر شکل‌گرفته است.

وی بابیان اینکه واحد مذکور بانک یا موسسه مالی نبوده و نمی‌تواند فعالیت‌های مالی انجام دهد، افزود: این شرکت می‌تواند مطابق بند ١١ ماده ٥ اساسنامه شرکت‌های تعاونی، بند یک ماده ٧٣ و ماده ٧٥ قانون شرکت‌های تعاونی و همچنین اساسنامه این شرکت برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی خود نسبت به اخذ وام و جمع‌آوری منابع مالی صرفاً از اعضای تعاونی خود به‌ منظور تهیه تجهیزات مورد نیاز استفاده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای برخی مؤسسات مالی و اعتباری، یادآور شد: کنترل، دقت نظر و حساسیت ایجادشده در خصوص فعالیت تمام واحدها و مؤسسات مالی و اعتباری در استان طبیعی است و به‌طور جدی در دستور کار مدیریت استان قرار دارد.

عسگری تأکید کرد: یقیناً با هرگونه فعالیت غیرمجاز واحدهای مالی به‌طورجدی برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.