بجنورد - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی از استقرار ۳۰ بازرس در سطح استان در قالب طرح مانور بازرسی و نظارت نوروزی خبر داد.

۳۰ بازرس برای نظارت در بازار خراسان شمالی مستقر شدند

نورا... ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: مانور بازرسی و نظارت طرح نوروزی از اول اسفند ماه جاری در استان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی اظهارداشت: با توجه به افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال همچنین ۷۰ بازرس افتخاری در استان تخلفات را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش می دهند.

وی با اشاره به اینکه حضور بازرسین در مراکز خرید مولفه مهم دراین طرح است، افزود: سازمان صنعت و معدن استان در قالب گشت های مشترک با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، حمل و نقل، جهاد کشاورزی، بهداشت محیط و اماکن برای نظارت به عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی در این ایام فعال هستند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این طرح مراکز خرید پوشاک، کیف و کفش،آجیل، شیرینی، مرغ و گوشت، رستوران ها، هتل ها، مکان های اقامتی، قالیشویی، خشکشویی، آژانس های مسافرتی، حمل ونقل مورد بازرسی بیشتر قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: تلفن ۱۲۴جهت رسیدگی به شکایات مردم فعال است و شهروندان می توانند به صورت حضوری از ساعت ۷و۳۰ دقیقه صبح تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب برای شکایات به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.