گرگان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: موفقیت ما در گرو ایجاد شرایط اقامت گردشگران و افزایش طول مدت اقامت آن ها در استان است.

گرگان نباید تنها به عنوان معبر گردشگران باشد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم کریمی صبح چهارشنبه در دوازدهمین جلسه شورای اداری گرگان با بیان اینکه شعار ستاد خدمات سفر کشور برای نوروز ۹۶ «نوروز متفاوت» درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در پایان طرح های نوروزی، متفاوت بودن خدماتی که در استان ها ارائه می شود، مورد ارزیابی قرار می گیرد، نیازمند ارتقاء خدمات گردشگری هستیم.

وی با ظرفیت های ارزشمند گلستان در گردشگری اشاره کرد و گفت: هر سال کمیته‌های خدمات سفر برای ما تکرار شده و همیشه در صدد این بودیم که برنامه‌های روال گذشه را ترسیم کنیم و درخواست ما این است که نسبت به سال گذشته نقاط ضعف را پوشش بدهند و نقاط قوت سال‌های گذشته بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

کریمی نوآوری و خلاقیت در جذب گردشگر را ضروری عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی ضعیف، یکی از نقاط ضعف ما بوده، تبلیغات لازم را در گرگان برای گردشگران نداریم و بیشتر تابلوهای شهری در ایام نوروز در اختیار تبلیغات شرکت ها و صنایع است.

وی با تأکید بر اینکه گرگان نباید تنها معبری برای گردشگران باشد، افزود: زمانی می توانیم خود را موفق بدانیم که زمینه اقامت گردشگران را فراهم کرده و مدت اقامت آن ها را در استان و گرگان افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه شرایط برای اقامتگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که سبب توسعه گردشگری و ماندگاری گردشگر شود، یادآور شد: نظارت و ارائه خدمات درست به گردشگران باید در ایام نوروز خط قرمز ما باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه پاسخگویی به گردشگران باید مورد توجه قرار بگیرد، یادآور شد: شهرداری‌های به شکل متفاوت‌تری نسبت به سال گذشته پیش ببرند و امسال از سوی ستاد خدمات نوروزی انتخاب شهر برتر نیز در نظر گرفته شده است.

کریمی با بیان اینکه در سند آمایش استان، گردشگری به عنوان یک محور در نظر گرفته شده گفت: گردشگری کم‌هزینه‌ترین روش برای توسعه شهرها است و گردشگری در مرکز استان گلستان بسیار حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.