مربی سیتیزن‌ها پس از پیروزی شیرین مقابل موناکو در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بسیار خوشحالم که ما هنوز زنده هستیم ولی اگر در موناکو موفق به گل‌زنی نشده حذف می‌شویم.

گواردیولا: منچستر سیتی هنوز زنده است/ موناکو در ضد حملات فوق العاده بود

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی در ورزشگاه «اتحاد» میزبان موناکو فرانسه قرار گرفت. 

آبی‌های منچستر با یک بازگشتی رویایی توانستند یکی از زیباترین دیدارهای این رقابت را رقم زده و به پیروزی ۵ بر ۳ دست یابند. 

پپ گواردیولا پس از این جدال سخت و دیدنی اظهار داشت: بسیار خوشحالم زیرا تیم هنوز زنده است. این بازی به ما کمک کرده که بتوانیم قدم دیگری برداریم. موناکو فضای زیادی برای حمله نداد اما ما می‌دانستیم که باید برای غلبه بر این دفاع به میدان آییم. همه شاگردانم امروز فوق‌العاده بازی کرده و باید از آنها قدردانی شود.   

وی ادامه داد: ما به موناکو سفر کرده و باید در آنجا گلزنی کنیم. اگر نتوانیم در بازی برگشت دروازه آنان را باز کنیم حذف می‌شویم. 

مربی سیتیزن‌ها تصریح کرد:‌ این بازی برای فوتبال بسیار خاص و فوق‌العاده بود زیرا ۲ تیم مشابه هم بازی می‌کنند. من از مربی موناکو خوشحالم‌ترم زیرا ۲ گل جلوتر بوده اما اگر تیمی بتواند هزاران گل بزند، آن تیم موناکوی فرانسه است. آنها با ۶ و ۷ نفر در زمین خود دفاع کرده و بسیار خوب ضدحمله می‌زدند. 

گواردیولا اضافه کرد: ما باید بهتر شویم، گل اول و دوم با اشتباه فردی خورده شد ولی این نکته مهم است که هیچ وقت نباید ناامید شد و دست از تلاش کشید. 

دیدار برگشت موناکو و من‌سیتی در روز ۲۵ اسفند برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.