ایلام- رئیس پلیس فتای استان ایلام گفت: فردی که در فضای سایبری خود را به عنوان یک پزشک معرفی کرده بود، دستگیر شد.

پزشک قلابیِ فضای مجازی دستگیر شد

سرهنگ علی جمالی در گفتگو باقدس آنلاین با بیان اینکه در پی رصد فضای سایبری توسط کارشناسان این پلیس، صفحه ای شناسایی شد که در آن افرادی اقدام به فروش و تبلیغ داروهای غیرمجاز می کردند، اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مراجع قضایی مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت. وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی فرد مورد نظر در حالی که مشغول فعالیت در مطب خود در استان تهران بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه پزشک قلابی در ابتدا منکر موضوع شد، بیان داشت: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد. علی جمالی یادآور شد: فردی که در فضای سایبری خود را به عنوان یک پزشک معرفی کرده بود، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پزشک قلابی با استفاده از مدارک جعلی اقدام به باز کردن مطب و ارائه خدمات پزشکی به مردم می‌ کرد، خاطرنشان ساخت: مردم بایستی در زمان مراجعه به پزشک و به خصوص مطب‌های خصوصی همیشه اطلاعات کامل و جامع را از مراجع مربوطه اخذ تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه پلیس فتا با هر نوع فعالیت مجرمانه در فضای سایبری برخورد جدی خواهد کرد، تصریح کرد: همشهریان عزیز می توانند مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن های ۶۵-۲۱۸۲۳۶۱ گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.